piątek, 6 lutego 2015

Szczoteczki manualne firmy PARO

Przez siedem lat pracy zawodowej przyjęłam prawie 3000 pacjentów. Każdy z nich potrzebował indywidualnego podejścia. Każdy potrzebował innych preparatów do higieny jamy ustnej. Przez te siedem lat poznałam dużo firm i produktów do domowej higieny jamy ustnej. Aby z czystym sumieniem móc  je polecać swoim pacjentom większość z nich "przetestowałam" na sobie. Mam oczywiście swoje typy i ulubione produkty.



Dziś prezentacja super nowego produktu dostępnego na Polskim rynku od kilku miesięcy [około 3]. Szczoteczka manualna firmy PARO jest na polskim rynku wielką nowością. Jest to szczotka manualna, która posiada innowacyjną rączkę, na której na przeciwległym końcu można zamontować szczotkę jednopęczkową lub międzyzębową. Dzięki temu możemy jednocześnie bez używania dodatkowych szczotek oczyścić przestrzenie międzyzębowe lub trudno dostępne miejsca, co dla mnie jest rewelacyjnym rozwiązaniem dla pacjentów, którzy lubią mieć wszystko w jednym.





Firma Paro proponuje szczotki o 3 stopniach twardości włosia. Extra Soft, Soft, Medium. Włosia są bardzo elastyczne i równo ścięte dzięki temu nie kaleczą dziąseł, a  dzięki ścisłemu ułożeniu idealnie dostosowują się powierzchni zęba i idealnie ją oczyszczają.


Szczotki firmy Paro są dostępne w jedynie wybranych gabinetach stomatologicznych, przez co są jeszcze trudno dostępne, ale tylko dlatego, że firma dopiero się rozkręca. Szczotki można także nabyć w internacie w miarę przystępnej cenie. Osobiście polecam J

                                                                                              Paulina Mintzberg-Wachowicz