piątek, 6 lutego 2015

Colgate Pro Gum






Przed siedem lat pracy zawodowej przyjęłam prawie 3000 pacjentów. Każdy z nich potrzebował indywidualnego podejścia. Każdy potrzebował innych preparatów do higieny jamy ustnej. Przez te sześć lat poznałam dużo firm i produktów do domowej higieny jamy ustnej. Aby z czystym sumieniem móc je polecać swoim pacjentom większość z nich "przetestowałam" na sobie. Mam oczywiście swoje typy i ulubione produkty.
Dziś chciałbym zaprezentować pastę i płyn, które sama bardzo lubię i często używam. Płyn i pasta Colgate Total Pro-Zdrowe Dziąsła [w serii jest jeszcze dostępna szczotka manualna do zębów] zasługują ma uwagę. Dlaczego?
Czytując producenta: ”Pasta pomaga usuwać szkodliwe bakterie wywołujące zapalenie dziąseł, redukując krwawienie dziąseł aż do 88%. Pomaga także zapobiegać najczęstszym problemom jamy ustnej takim  jak płytka nazębna, kamień nazębny, erozja szkliwa czy przebarwienia.” Pastę skutecznie stosowałam w trakcie trwania ciąży. Przez 9 miesięcy nie miałam problemów z dziąsłami, nie było żadnych stanów zapalnych, krwawiących dziąseł ani innych problemów wynikających ze zmian hormonalnych, które zaobserwować można w trakcie ciąży. Pasta bardzo dobrze oczyszcza zęby pozostawiając świeży oddech dodatkowo ma bardzo przyjemny smak przez co stała się ulubioną pastą mojego męża – który od kilku lat stosuje tylko tą jedną jedyną pastę.
Płyn:  „Jego zaawansowana, bezalkoholowa formuła pomaga zwalczać szkodliwe bakterie, które mogą wywoływać problemy z dziąsłami. Badania kliniczne dowiodły jego skuteczności w zapobieganiu zapaleniu i krwawieniu dziąseł.” Czytamy na stronie: http://www.colgate.pl 
Płyn według mnie jest chyba jednym z najlepszych płynów dostępnych na rynku. Bardzo przyjemny smak, skutecznie zapobiega stanom zapalnym dziąseł. Cena jest również przystępna (ok 14-15 zł) i co najważniejsze i pasta i płyn są ogólnodostępne w drogeriach i aptekach. 
Co do szczotki do zębów to zdania nie mam gdyż mam swoja jedną ulubioną i tylko jej używam ale o niej następnym razem. 
Pozdrawiam.

Paulina Mintzberg - Wachowicz